کد خبر: ۷۱۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۲۶۵
دادستان یزد:
دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: تاکنون ۶ پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی تشکیل شده است که با رسیدگی دقیق بر اساس مستندات و ادله جرم ، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.
تاکنون شش پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اکبر شمس به ضرورت تأمین فضای مناسب برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت : شهرداری فضاهایی را برای تبلیغات آماده کرده است که با تعداد زیاد نامزدهای شوراهای شهر ،  نیاز به فضای مناسب بیشتر برای تبلیغات احساس می‌شود .

دادستان یزد تعامل مسئولان متولی در نظارت و برگزاری انتخابات در استان یزد را خوب و سازنده توصیف کرد و اظهار داشت: همه برای برگزاری یک انتخابات سالم ، با شکوه و دشمن شکن تلاش می‌کنند .

او تلاش برای پیشگیری از هرگونه تنش و حاشیه را در دوران تبلیغات انتخاباتی مهم و ضروری دانست و گفت‌: حضور و یا عدم حضور برخی چهره‌های سیاسی از خارج استان؛ ازطریق شورای پیشگیری از وقوع جرم استان و شورای تأمین تصمیم‌گیری می‌شود.

دادستان یزد بر رصد و پایش فضای مجازی نیز تاکید کرد و گفت: فضای مجازی در عرصه انتخابات به صورت دقیق رصد خواهد شد و در صورت تخلف تذکر لازم داده خواهد شد و در صورت اصرار بر تخلف، برخورد قانونی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: