کد خبر: ۷۱۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۵۵۵
تیم‌های قطری عملکرد 3 مهره کلیدی استقلال را پسندیده و تصمیم به جذب آنها دارند.
شوک به منصوریان/ 3 مشتری دست به نقد خارجی پیدا شد/ 3 ستاره استقلال رفتنی شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حضور استقلال در قطر برای بازی‌های آسیایی و عملکرد خوب آنها در این مسابقات مخصوصاً بازی با التعاون برای این باشگاه دردسرساز شده است.

 

شنیده می‌شود باشگاه‌های قطری که بازی استقلال - التعاون را از نزدیک دیده‌اند از عملکرد 3 مهره کلیدی استقلال خوششان آمده و قصد جذب آنها را دارند.

 

کاوه رضایی، جابر انصاری و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که مورد توجه قطری‌ها قرار گرفته و با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال بعید است در صورت ارائه پیشنهاد از قطر آبی‌پوشان قادر به حفظ این 3 بازیکن کلیدی خود باشند.

 

هر سه بازیکن قراردادشان با استقلال به اتمام رسیده است و در این میان احتمال جدایی کاوه رضایی بیش از سایرین است.

 

بی شک این اتفاق شوک بزرگی برای علیرضا منصوریان می باشد چرا که از دست دادن این 3 بازیکن کلیدی و تاثیرگذار حسابی قدرت تیمش را تضعیف خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید باشگاه استقلال چه واکنشی به این اتفاق خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: