کد خبر: ۷۱۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۳۶۲
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با صعود سه نماینده از ایران به مرحله بعد به اتمام رسید.
بهترین گلر ایرانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با صعود سه نماینده از ایران به مرحله بعد به اتمام رسید.

مطابق انتظار، علیرضا بیرانوند بیشتر از همه دروازه‌بان‌های دیگر برای مهار سانترهای جناحین از دروازه‌اش خارج شدهو مهدی رحمتی هم فقط دو بار برای مهار سانتر از دروازه بیرون آمد. از آن سمت رحمتی پخته‌تر نشان داد و توپ‌های کمتری را با مشت دفع کرد. ضمن این که از نظر تعداد گل‌خورده هم رحمتی صدرنشین است. بازی رحمتی مقابل التعاون ورق برای این دروازه‌بان برگرداند و حالا او بهترین گلر ایرانی لیگ قهرمانان آسیاست. علیرضا بیرانوند هم راحت‌تر از همه ایرانی‌ها گل دریافت می‌کند.

مهار / مهدی رحمتی

مهدی رحمتی با هشت مهار در بازی آخر استقلال مقابل التعاون، بیشترین سیو در بین دروازه‌بان‌های ایرانی را ثبت کرد. حالا رحمتی علاوه بر این که تعداد بیشترین سیو در یک بازی را به نام خودش ثبت کرده، در مجموع دور گروهی هم از همه دروازه‌بان‌های ایرانی مهار بیشتری داشت.

بعد از سید، شیخ‌ویسی با 15، رشید مظاهری با 14 و علیرضا بیرانوند با 12 مهار در شش دیدار گروهی آسیا نفرات بعدی دروازه‌بان‌های ایرانی هستند.

خروج از دروازه / علیرضا بیرانوند


وارد حوزه تخصصی علیرضا بیرانوند شدیم. بیرانوند بیشتر از همه دروازه‌بان‌های ایرانی روی سانترها خروج می‌کند و توپ را دفع می‌کند. مجموع سه گلر ایرانی به جز بیرانوند روی هم 9 خروج از دروازه دارند. ولی بیرانوند به تنهایی 12 مرتبه سانترهای ارسالی از جناحین را قطع کرده است. رشید مظاهری 5 مرتبه، رحمتی و شیخ‌ویسی هم هر کدام دو مرتبه از دروازه‌شان خارج شدند.

مشت / علیرضا بیرانوند


مشت کردن دروازه‌بان‌ها از این جهت مورد بررسی قرار می‌گیرد که یک فرصت برای حریفان است. دروازه‌بان‌هایی که علاقه بیشتری به دو ضرب گیری یا مشت توپ‌های ارسالی دارند، این فرصت را به حریف می‌دهند که از ضربه ریباند استفاده کنند. در این بخش مهدی رحمتی پخته‌تر عمل کرده است. رحمتی هیچ توپی را با مشت دفع نکرده است. در حالی که بیرانوند مجبور شده که هشت مرتبه از مشت برای دفع توپ‌ها استفاده کند. رشید و شیخ‌ویسی هم چهار مرتبه از این راه از دروازه تیم‌شان محافظت کردند.

درصد مهار توپ / مهدی رحمتی


مهدی رحمتی 75 درصد از 29 شوتی که به سمت دروازه‌اش آمد را مهار کرد. وحید شیخ‌ویسی 68درصد از 20 شوت. این آمار برای رشید مظاهری 54 درصد از 21 شوت است. بیرانوند هم فقط 48 درصد از بیست شوت را مهار کرد.

گل خورده و کلین‌شیت / رحمتی - شیخ‌ویسی


رحمتی و شیخ‌ویسی پنج گل خوردند و دو کلین‌شیت داشتند. بیرانوند هم به اندازه این دو گلر کلین‌شیت داشت، با این تفاوت که هشت گل هم دریافت کرد. رشید 9 گل خورد با یک کلین‌شیت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: