کد خبر: ۷۱۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۳۱۷
علی دایی توانست با نفت تهران قهرمان جام حذفی شود.
خریدهای نیم‌ فصل دوم، ناجی داییبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: علی دایی توانست با نفت تهران قهرمان جام حذفی شود.

نفت تهران با تک گل دقیقه 88 سجاد شهباززاده موفق شد تراکتورسازی را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شود. نکته جالب توجه درباره گل نفت تهران تاثیر خریدهای نیم فصل دوم دایی روی آن بوده.
 
ارسال آندرانیک تیموریان روی سر سجاد شهباززاده نشست و شهباززاده بالاخره موفق شد اولین گل خود را در مهمترین بازی فصل نفت تهران به ثمر برساند. آندو هم به خوبی توانست جای خالی ایمان مبعلی را در ترکیب نفت پر کند و مهندس امشب نفتی‌ها باشد.
 
دو بازیکنی که در تعطیلات نیم فصل اول در آستانه پیوستن به استقلال و تراکتورسازی بودند اما با محرومیت سرخابی‌های تبریز و تهران هر دو بازیکن به نفت تهران پیوستند و شاگرد دایی شدند.
 
اگرچه نفت با مشکلات فراوانی روبه‌رو بود و نتوانست در لیگ برتر موفق باشد، اما درخشش ستاره‌های جدید در آخرین دقایق فینال جام حذفی دومین جام بزرگ کشور را برای دایی و شاگردانش به ارمغان آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: