کد خبر: ۷۱۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۵
استاندار تهران مطرح کرد:
استاندار تهران از بازرسی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری خبر دادو گفت: پیش‌بینی می‌کنم حضور مردم در انتخابات حداکثری است و انقلاب را بیمه خواهند کرد.
بازرسی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسین هاشمی استاندار تهران در حاشیه جلسه دیدار نمایندگان ۶ کاندیدای ریاست جمهوری با استاندار در جمع خبرنگاران گفت: قبل از نشست امروز ستاد انتخابات استان تهران بازرسی از ستادهای انتخاباتی کاندیداها داشته باشند و پس از آن با مسئولین ستادهای تهران نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار کردیم تا هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای قانون انجام شود.

او  افزود: فرمانداران هم در این راستا با مسئولین ستادهای شهرستانی دیدار و رایزنی خواهند داشت.

هاشمی پیش بینی کرد که حضور مردم در این انتخابات حداکثری است و انقلاب را بیمه خواهند کرد.

استاندار تهران از قانونگرایی ستادهای انتخاباتی در استان تهران ابراز رضایت کرد و گفت: همچنین گله‌ای هم از سوی ستادهای انتخاباتی نسبت به اقدامات همکاران من در ستاد انتخابات استان تهران نداشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: