کد خبر: ۷۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۵۱۷
رییسی در شبکه خبر:
نامزد انتخابات ریاست جمهوری از انقلابی بودن و کارآفرینی به عنوان دو مشخصه کابینه خود یاد کرد.
انقلابی بودن و کارآفرینی مشخصه کابینه دولت کار و کرامت استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در برنامه شبکه خبر در پاسخ به این پرسش که افراد کابینه شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، گفت: کابینه ما کار و کرامت است که دو مشخصه دارد؛ نخست باید اهل کار و انقلابی و سپس اهل کار آفرینی باشند. به این معنا که باید برای مردم عزیز ما هم کار کند و هم کار آفرینی کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برای کابینه باید جامعه و مردم در اولویت باشد. مسئله مهم این است که نگاه به خانواده،جامعه، دختران، پسران، مردان و زنان، نگاه کرامت باشد.

او اظهار کرد: ماشاخص‌هایی برای کار و فعالیت داریم که افراد بر این اساس برای حضور در کابینه انتخاب می‌شوند.

تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد: ممکن است شخص سیاسی باشد اما شاخص‌های مدنظر ما نداشته باشد پس در کابینه ما جایی ندارد، اما کسی هست که در جریان های سیاسی نیست ولی دغدغه مردم را دارد. این شخص جایش در کابینه ما است.

او با بیان اینکه کسی که دردش درد مردم است گره از کار آنان بازخواهد کرد، افزود: کسی در کابینه دولت کار و کرامت قرار خواهد گرفت از که مردم، با مردم و در مردم باشد.

رییسی در پاسخ به این پرسش که جوانان در کابینه او چه جایگاهی دارند و چه نقشی در دولت او خواهند داشت، اظهار کرد: من توفیق داشتم بعداز پیروزی انقلاب در بیست سالگی پست مدیریت اجرایی داشته باشم. امام جوانان را دوست داشت و به آنها اعتقاد کرد. بنا داریم از جوانان در کابینه و اداره کشور استفاده کنیم. ما قطعا با جوانان ارتباط خواهیم گرفت و در آستان قدس نیز از روز اول با جوانان ارتباط داشتم .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: یک سامانه ارتباطی با جوانان خواهیم داشت. در آستان قدس بانک ایده‌ها ایجاد کردیم و از نظریات آنها استفاده کرده ایم. علاوه بر این از دیدگاه صاحب نظران و دغدغه مندان نیز استفاده خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: