کد خبر: ۷۱۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۹۴۰
اثبات سخن روحانی درباره رئیسی و قالیباف؛ حسن روحانی اخیرا گفته بود: آنها در هشت سال 860 هزار خانم را بیکار کردند اما در دولت یازدهم 750 هزار بانو سرکار رفتند. اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده‌روهای ما هم دیوار خواهد بود. شما آنها را نمی‌شناسید من آنها را می‌شناسم. آنها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده‌رو دیوار بکشند. آنها می‌خواستند پیاده‌رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند.
روحانی خطاب به رقبای انتخاباتی خود گفته بود: توصیه شما در سال نخست دولت یازدهم این بود که شانزده آذر را آزاد نگذارید؛ شما همیشه به دانشگاه به عنوان یک تهدید نگاه می‌کردید؛ شما می‌خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند؛ لطفا شما همان حرف‌هایی راکه در جلسات خصوصی زدید، بیایید آشکارا به مردم بگویید؛ مگر شما هر روز فشار نمی‌آوردید که فضای مجازی بسته و اشتغال زنان متوقف شود؛ شما به بخش نامه‌های جنسیتی خود نگاه کنید.

به گزارش خبرداغ ، روحانی افزوده بود: شما برگردید یک بار دیگر به احکامی که صادر کردید نکاه کنید. کارنامه ما روشن و حرف ما کاملا واضح است. ما تبعیض و ظلم جنسیتی را نمی‌پذیریم.

محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و نامزد اصولگرای ریاست‌جمهوری در واکنش به این اظهارات روحانی، در جمع هواداران خود در سالن سرچشمه تهران گفته است: مگر پياده‌رو حمام زنانه و مردانه است كه ديوار بكشيم.‌ حرف‌هايی بزنيد كه در خلوت، خودتان به خودتان نخنديد. به شعور مردم توهين نكنيد. اجازه دهيد مردم از شما سوال و انتقاد كنند. چرا عصبانی می‌شويد و حاشا می‌كنيد.

ابراهیم رئیسی، دیگر نامزد اصولگرای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز در واکنش به این اظهارات روحانی گفته است: مى‌گويند مى‌خواهند در خيابان‌ها ديوار بکشند؛ چرا عقل مردم را دست کم مى‌گيريد؟ ما ديوارى بين چپاول‌گران و حقوق مردم خواهيم کشيد.

ولی تصاویر سخنرانی‌هایی رئیسی نشان می‌دهد که این دیوارها از همین الان که وی هنوز رئیس‌جمهور نشده است، کشیده شده:

دیوارکشی بین زنان و مردان در سخنرانی رئیسی+تصویر

تجمع حامیان رئیسی در اسلامشهر تهران

دیوارکشی بین زنان و مردان در سخنرانی رئیسی+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
پس داخل مسجد هم بیایید دیوار چادری را بردارید ومردان وزنان بصورت مخلوط نماز بخوانند. تو نمی فهمی که در تجمع یا مجلسی مردان وزنان باید از هم جدا باشند واقعا متاسفیم از شما
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: