کد خبر: ۷۱۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۰۱
عیسی کاکویی، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران شد.
عیسی کاکویی سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران شدبه گزارش خبرداغ ، حسین رمضانی خردمردی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اعلام این خبر افزود: با تصمیم شورای مرکزی این ائتلاف، «دکتر عیسی کاکویی دینکی» به عنوان سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش انتخاب شد.

دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور افزود: معرفی دکتر کاکویی به عنوان سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران، در راستای سیاست این ائتلاف برای معرفی چهره های شاخص و خوشنام و دارای فکر و اندیشه مستقل در عرصه نمایندگی خواست و منافع مردم است و اعضای شورای مرکزی با توجه به شناخت نزدیک از ایشان، بر انطباق شاخص های «حریت و آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاداندیشی، اعتدال و قانون‌مداری» بر منش و عملکرد وی باور دارند.

رمضانی خردمردی افزود: با معرفی ایشان به عنوان سرلیست، فهرست ۲۱ نفره ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران مشتمل بر ترکیبی از داوطلبان مستقل و اصلحِ  «با تجربه» در حوزه مدیریت شهری و «جوانان» متخصص و با انگیزه خواهد بود.

گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل برای پنجمین دوره متوالی در عرصه انتخاباتی سراسر کشور فعال است و چندی پیش، «شهر ما؛ ایران ما» را به عنوان شعار خود در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: