کد خبر: ۷۱۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
تعداد بازدید: ۲۸۱

به نام خدا


پانزدهم شعبان المعظم، فرخنده‌ ميلاد مسعود دوازدهمين‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولايت، يگانه‌ منجي‌ عالم‌ بشريت‌، حضرت‌ بقية‌الله‌ الاعظم (عج) بر تمامي منتظران‌ حضرتش‌ تبريك و تهنيت باد.

نيمه شعبان به يمن درخشش پر نور ترين ستاره آسمان هدايت و طلوع خورشيد اميد بر دل عاشقان يكي از پر بركت ترين اعياد شيعيان جهان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط با خالق هستی و بهره مندي از برکات الهی است.

عيد خجسته اي كه در طول قرن ها، شعله هاي فروزان عدالت خواهي را در دل مظلومان جهان روشن نگاه داشته و نوید بخش روزي است كه با ظهور منجي بشريت، جهانيان آزادی و سعادت حقیقی را لمس خواهند كرد و منتظران حضرتش در مدینه فاضله جهانی، برچيده شدن بساط ظلم و جور را جشن مي گيرند. بدون شك این انتظار مایه آرامش دلها و زدودن زنگار یأس و نومیدی براي حرکت به سوی خودسازی و وارستگی است و فرهنگ متعالی تشیع بر پایه این اعتقاد بلیغ و فاخر است که روحيه ظلم ستيزي و عدالت خواهي را در دلهاي شيعيان قوت بخشيده است تا سر افرازانه در برابر صاحبان زر و زور ايستادگي كرده و در راه احقاق حقوق مظلومان از هيچ قدرت استكباري نهراسند.

اينك در آستانه جشن نيمه شعبان، شيفتگان و منتظران حضرتش، با اميد دستيابي به صلحي پايدار و رخت بر بستن جنگ و دشمني از چهره جهان، دست دعا بر آسمان دارند و تعجيل در ظهورش را طلب مي كنند.

در پايان با تبریک و تهنیت مجدد ولادت با سعادت حضرت ولي عصر (عج) به تمامي هموطنان مسلمانان‌ به ویژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش، از خداوند سبحان تعجيل‌ در فرج‌ مبارك‌ آن‌ حضرت، موفقيت و سعادت ايرانيان سر افراز و عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ را مسئلت‌ مي‌نمايم.


علي اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: