کد خبر: ۷۱۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۰۹
وزیر ارتباطات تاکید کرد: آقای روحانی بالای ۵۰ درصد رای دارد به نظر من در دور اول انتخابات تمام می‌شود.
روحانی بالای ۵۰ درصد رای دارد/انتخابات در دور اول تمام می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود واعظی در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت درباره ارزیابی‌اش در ارتباط با فضای سیاسی کشور گفت: آقای روحانی بالای ۵۰ درصد رای دارد به نظر من در دور اول انتخابات تمام می‌شود.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تخریب‌هایی علیه کاندیداها در فضای مجازی صورت می‌گیرد آیا وزارت ارتباطات اطلاعاتی از این شبکه‌ها در اختیار نامزدها قرار می‌دهد، عنوان کرد: این کار در کارگروه تعیین مصادیق تخلفات انتخاباتی صورت می‌گیرد و ما اطلاعاتی که کشفی است را  اگر بخواهند در اختیارشان قرار می‌دهیم.

واعظی خاطرنشان کرد: البته اطلاعاتی را در اختیار عموم قرار می‌دهیم که  قابل انتشار باشد.

وزیر ارتباطات با بیان این که وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به نامزدها در مورد کشف این تخریب‌ها کمک خواهد کرد، گفت: نامزدها بخواهند ما  می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم تا منشا این تخریب‌ها را پیدا کنند و به آن‌ها  رسیدگی شود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
شما که همیشه تو همه دوره ها می گید برنده اید ، ولی مردم چیز دیگه ای می گن *
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
این بار به لطف خدا برای همیشه ریشه کن می شوید اللهم صل علی محمد وال محد وعجل فرجهم والعن اعدائهم
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
وزیر ارتباطات به نامه ام جواب دهد
به وزیر محترم ارتباطات آقای دکتر واعظی بگوئید پیرو نامه ای که در نامه دادم تقاضا دارم به آن رسیدگی کنند و نتیجه را به من اعلام بفرمایند. من بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران هستم تقاضا داشتم که فرزندم در شرکت مخابرات مشغول به کار شود. با وجود موافقت برخی از مقامات شرکت مخابرات استان در این رابطه اقدام لازم را انجام نمی دهد لذا از وزیر محترم میخواهم دستور مقتضی را صادر کنند.
تاریخ : 96/2/20

بسمه تعالی

مدیرعامل متحرم شرکت مخابرات ایران
جناب آقای دکتر سرائیان

باسلام
احتراما اینجانب مرتضی میرزابابائی کارمند رسمی شرکت مخابرات استان تهران مستقردرمنطقه 5 ( مرکزمخابرات آیت اله ایروانی ) به شماره مستخدمی 61001328 و شماره کارمندی 1420070 با 30 سال سابقه به استحضارمی رسانم درتاریخ 93/8/26 فرزندم ( محمد میرزابابائی با کد ملی 0014945940 با مدرک تحصیلی دیپلم ) را جهت شغل نگهبانی نام نویسی نموده ام ، لذا خواهشمند است نظرمساعدت مبذول داشته ودستوراقدام مقتضی درتعجیل این امرصادرفرمائید.

ضمنا اینجانب به 38 سال ماه درجبهه های حق علیه باطل حضورداشته ام.

باتشکر- مرتضی میرزابابائی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
سلام:جناب روحانی درسال92که کسی عملکرد اورا نمدانست بارای شکننده50/5%رییس جمهور شد حالاکه همه اورا بخوبی میشناسند واز عملکرد او اگاه هستند بارای بیش از 50%رای میاورد .زهی خیال باطل.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: