کد خبر: ۷۱۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۴
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان:
‌رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات قطعاً در پشتیبانی انقلاب اسلامی و کشور تاثیر دارد و عاملی برای صیانت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حضور حداکثری در انتخابات عاملی برای صیانت از آرمان‌های نظام ‌استبه گزارش خبرداغ،‌دادخدا خدایار در گفت وگو با ایسنا-‌ افزود: هدف همه افرادی که در عرصه انتخابات حضور دارند، در وهله اول کمک به حضور پررنگ، آگاهانه و آزادانه مردم در انتخابات است.

وی بیان کرد: امر انتخابات یک امر مبنایی است که به عنوان نمادی از مردم سالاری دینی محسوب می‌شود و به لطف خداوند کشور ما نیز در مدت پس از انقلاب اسلامی در این زمینه از کارنامه خوبی برخوردار است.

خدایار گفت: آقای رئیسی برنامه‌هایی را در حوزه‌های مختلف تهیه کرده‌اند و همچنین برنامه‌هایی در دست تدوین دارند. علاوه بر آن جبهه مردمی نیروهای انقلاب از مدت‌ها قبل تیم‌هایی را در عرصه‌های اجتماعی،‌ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تعیین کرده بود تا برنامه‌هایی را برای دولت بعدی آماده کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی نیز در اولویت ستاد قرار دارد. ما جناب آقای دکتر رئیسی را محدود به جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اصولگرایان، قوم فارس و یا یک گروه و قوم و مذهب خاص نمی‌دانیم و معتقدیم ایشان جذابیت‌هایی برای همه مردم این استان از بلوچ، سیستانی، بومی، غیربومی، شیعه، سنی، اصولگرا و اصلاح‌طلب دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: