کد خبر: ۷۱۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۹
یک فعال اصلاح طلب تاکید کرد: برجام زیربنای کار روحانی بود و موفقیت روحانی بدون پشتوانه و حمایت مردم امکان پذیر نمی‌شد؛ همچنین آزادی و امنیت از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید بود.
فاطمه هاشمی: برجام زیربنای کار روحانی بودبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایسنا، فاطمه هاشمی طی سخنانی در تالار پتروشیمی تبریز اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم سبب رفع کدورت‌ها و سو تفاهم ها شده و مردم را پای صندوق‌های رای خواهد کشاند.

وی عنوان کرد: چیزی که اکنون باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم این است که سرنوشت کشور بدون اراده و رای مردم تغییر نمی‌کند و مردم با رای است که اعلام می‌کنند که چه می‌خواهند.

هاشمی تصریح کرد: امروزه در صحنه ی رقابتی همدلی وجود ندارد و همه علیه روحانی عمل می‌کنند. برای رسیدن به هدف در چنین شرایطی باید هزینه‌هایی پرداخت. 

وی با اشاره به لغو سخنرانی فائزه هاشمی در تبریز، بیان کرد: جایگاه ما در میان مردم تثبیت شده و پیام ما نیز به گوش همگان می‌رسد و وعده‌ی یارانه‌های چند هزار تومانی مردم را فریب نمی‌دهد.

هاشمی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند رای بیاورند، از شیوه‌های پوپولیستی استفاده می‌کنند که هدف وسیله را توجیه می‌کند. ولی مردم ما آگاه هستند و توهین به شعور مردم مکافات دارد و مردم با نتخاب روحانی این حرکات را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. 

هاشمی گفت: امید است در روز 29 اردیبهشت رایی بدهیم که اصولگرایان و اصلاح طلبان به اقتدارگرایان پیروز شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: