کد خبر: ۷۱۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف یک کارگاه تولید مشروبات الکلی دست ساز در این شهر خبر داد.
کارگاه تولید مشروبات الکلی پلمب شدبه گزارش خبرداغ ، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در گفت‌وگو با میزان از کشف یک کارگاه تولید مشروبات الکلی (دست ساز) در کرمان خبر داد و گفت: طی یکسری اقدامات پلیسی از سوی ماموران انتظامی شهر کرمان، مشخص شد افرادی در شهر کرمان به تولید و توزیع مشروبات الکلی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت، اظهار کرد: با حضور بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب کرمان و ماموران پایگاه اطلاعات فرماندهی انتظامی شهر کرمان در محل وقوع جرم، میزان ۷۰۲ لیتر مشروب دست ساز کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان گفت: در ادامه بازرسی‌های بعمل آمده در شب گذشته هم یک انبار بزرگ نگهداری مشروبات الکلی در شهر کرمان که حاوی ٧٤٢ قوطی و بطری از دوازده نوع مختلف بود، کشف شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: