کد خبر: ۷۱۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۴۲۹
حسین‌زاده:
رییس ستاد اقوام حجت‌الاسلام روحانی گفت: دغدغه اساسی حجت‌الاسلام حسن روحانی عملیاتی کردن منشور حقوق شهروندی است.
دغدغه روحانی عملیاتی کردن منشور حقوق شهروندی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالکریم حسین زاده در میزگرد جایگاه اقوام و مذاهب در حقوق شهروندی، گفت: دغدغه اساسی حجت‌الاسلام حسن روحانی عملیاتی کردن منشور حقوق شهروندی است و منشور حقوق شهروندی مبنای تدوین در ایرانیت و تمامیت ارضی این کشور است.

رییس ستاد اقوام حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: آنچه فکر می‌کنیم این است که ایران برای همه ایرانیان است و لازم است  گفتمان‌سازی لازم در این زمینه صورت گیرد.

نماینده مردم نقده و اشنویه اظهار کرد: امروز شاهد دو گفتمان هستیم. یک گفتمان به حقوق شهروندی اعتقاد دارد و گفتمان دیگر ماهیت خورد را در نقض آن می‌داند. احمدی‌نژاد زاده همین تفکر بود.  نگاهی حذفی، امنیتی و ضد انسانی به جامعه انسانی. رویداد روحانی بهترین بستر  موجود برای پذیرش حقوق شهروندی است .

حسین‌زاده گفت:‌ من پیاده نظام خودم هستم  نه روحانی و روزی می‌رسد که فضای امنیتی را حس نکنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: