کد خبر: ۷۱۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۳
فرماندار ماهشهر از تعطیلی کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و همچنین مدارس ماهشهر در نوبت بعد از ظهر به علت پدیده گرد و غبار خبر داد.
تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه های ماهشهر خوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، منصور قمر  اظهار کرد: به دنبال وقوع پدیده گرد و خاک در ماهشهر ناشی از فعالیت کانون‌های خارجی در عربستان در اوایل صبح امروز مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی و همچنین مهدکودک‌ها با توجه به شدت گرد و غبار و کاهش شدید دید افقی تعطیل اعلام شدند.

وی با بیان این‌که تا ساعت حدود 10 صبح امروز مدارس مقطع دبیرستان در ماهشهر تعطیل نبودند، تصریح کرد: حدود ساعت 10 با افزایش غلظت گرد و غبار در ماهشهر بر اساس تصمیم شورای مدیریت بحران شهرستان، کلیه مدارس مقطع دبیرستان، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ماهشهر نیز تعطیل اعلام شدند.

فرماندار ماهشهر عنوان کرد: در نوبت بعد از ظهر نیز تمام مدارس ماهشهر با توجه به شدت پدیده گرد و غبار تعطیل هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: