کد خبر: ۷۱۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۳
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی همچنان بر هماهنگی، وحدت و حرکت با برنامه اصولگرایان در انتخابات تاکید کرد.
اقدام دولت در اجرای سند ۲۰۳۰ جرم محسوب می‌شود / هماهنگی فراکسیون نمایندگان ولایی با برنامه انتخاباتی اصولگرایانبه گزارش خبرداغ،سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد: در ابتدای این جلسه موضوع سند ۲۰۳۰ که متاسفانه با یک اقدام پنهان‌کارانه در آموزش و پرورش به اجرا گذاشته شده، مطرح شد.

نماینده اصولگرای مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحاتی که رییس فراکسیون نمایندگان ولایی در این رابطه ارائه کرده، گفت: حاجی‌بابایی در این نشست توضیح داد که بنابر برنامه ششم توسعه، اجرای هر نوع سند و برنامه‌ای به غیر از سند تحول آموزش و پرورش ممنوع شده و دولت و وزارت آموزش و پرورش علی‌رغم ممنوعیت قانونی، اقدام به اجرای سند ۲۰۳۰ کرده است که این اقدام جرم محسوب می‌شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: در این جلسه موضوعاتی درباره انتخابات، رقابت نامزدها، سفرهای استانی کاندیداها به استان‌ها و فعالیت‌های انتخاباتی ستادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نقوی‌حسینی در پایان تصریح کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی همچنان بر هماهنگی، وحدت و حرکت با برنامه اصولگرایان در انتخابات تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: