کد خبر: ۷۱۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۹
دیاز:
سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان ضمن ابراز تاسف از عدم صعود الریان گفت: ما در این بازی به توطئه علیه پرسپولیس فکر هم نکردیم!
به توطئه علیه پرسپولیس فکر هم نکردیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم الهلال عربستان شب گذشته (دوشنبه) با کسب پیروزی 4 بر 3 برابر الریان در دوحه ضمن حفظ صدرنشینی مانع صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و پرسپولیس با الهلال جواز صعود را به دست آوردند.

 

رامون دیاز، سرمربی تیم الهلال عربستان در نشست خبری پس از بازی با الریان گفت: بازی سختی بود، زیرا هر 2 تیم به دنبال پیروزی بودند. الهلال به چیزی رسید که می‌خواست. ما به پیروزی و نتیجه خوبی با توجه به این که الریان حریف آسانی نبود دست یافتیم.

 

دیاز در ادامه اظهار داشت: متاسفم که الریان از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت، زیرا تیمی قدرتمند و دارای سازماندهی خوبی بود. آنها باید پیروز می‌شدند و این فشاری روی الریان در طول بازی بود. این طبیعت فوتبال است و الهلال هم دنبال پیروزی در این بازی بود که به دست آمد.

 

سرمربی تیم الهلال عربستان در خاتمه گفت: ما به دوحه آمده بودیم تا نقش صدرنشینی خود را در گروه ادامه دهیم . ما به  هیچ توطئه‌ای علیه رقیب ایرانی خود (پرسپولیس) فکر هم نکردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: