کد خبر: ۷۱۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۵۲۰
اکرمی:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اگر پیشرفت و آزادی می‌خواهید باید به روحانی رای بدهید. اگر رفع حصر هم می‌خواهید باید به آقای روحانی رای بدهید.
اگر رفع حصر می‌خواهید باید به روحانی رای دهیدبه گزارش  خبرداغ به نقل از  ایلنا به همدان، سیدکاظم اکرمی پیش از ظهر امروز در سالن ابن سینای همدان در همایش انتخاباتی حسن روحانی گفت: هم اینک اعلام می کنم مردم همدان یکپارچه از آقای روحانی حمایت می کند.

وزیر آموزش و پرورش دولت دفاع مقدس با بیان اینکه اگر پیشرفت و آزادی می‌خواهید باید به روحانی رای بدهید، اظهار داشت: اگر امنیت در دانشگاه و آموزش و پرورش می خواهید باید به روحانی رای بدهید. اگر افزایش حقوق معلمان را می‌خواهید باید به روحانی رای بدهید. اگر رابطه معقولانه و سازنده با دنیا می‌خواهید باید به روحانی رای بدهید.

اکرمی افزود: اگر خودکفایی در محصولات کشاورزی می‌خواهید باید به روحانی رای بدهید. اگر رونق و پیشرفت می‌خواهید باید به روحانی رای بدهید. اگر رفع حصر هم می‌خواهید باید به آقای روحانی رای بدهید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
اقای رئیسی توانایی اداره کشور را ندارد چون از نظر علمی و اگاهی توانش کم است و نمی تواند برای ایران ابروداری کند و مایه سرافکندگیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: