کد خبر: ۷۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۶۶
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد با اشاره به اقدام سریع این مرکز در مورد کنترل مسمومیت دانشجویان دانشگاه یزد،‌ گفت: علت مسمویت در حال بررسی و اوضاع تحت کنترل است.
افزایش دانشجویان مسموم در یزد؛ ۳۰۰نفر/ علت مسمومیت در حال بررسی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، احمد دهقان در مورد مسمومیت دانشجویان دانشگاه یزد، گفت: به دنبال اعلام مسمومیت حدود ٣٠٠ نفر از دانشجویان خوابگاه پسرانه دانشگاه یزد، تیم اورژانس 115 بلافاصله در محل حاضر شده و به امداد رسانی پرداختند.
 
وی افزود: با اعزام کلیه آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های استان به محل، مصدومان به بیمارستان‌های یزد و بیمارستان شهید بهشتی تفت منتقل شدند.  
 
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: از زمان وقوع حادثه (حدود ساعت چهار صبح امروز) تیم‌های بهداشتی و غذا و دارو جهت بررسی علت مسمومیت در حال ارزیابی و بررسی محل هستند.
 
وی در پایان سخنان خود گفت: تیم‌های پزشکی به صورت آماده باش در محل مستقر هستند و شرایط تحت کنترل است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: