کد خبر: ۷۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۱
بدنساز سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا این لحظه هیچ‌کس درباره حضورم در استقلال با من صحبت و مذاکره‌ای انجام نداده است.
هنوز کسی از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته استبه گزارش خبرداغ ، میک مک‌درموت در خصوص اینکه باشگاه استقلال مدعی است با وی مذاکراتی داشته است، گفت: من در مورد اتفاق و صحبتی که انجام نشده نمی‌توانم اظهارنظر کنم و اگر درباره اتفاقی که نیفتاده و چیزی که نشنیدم، حرفی بزنم اصلا منطقی نیست.

 

وی درباره اینکه آیا استقلالی‌ها با شما درباره فصل آینده صحبت کرده‌اند یا خیر گفت: تا این لحظه هیچ‌کس در این خصوص با من صحبت و مذاکره‌ای انجام نداده است.

 

بدنساز سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه حتی شنیده می‌شود قرار است وی برای تماشای دیدار استقلال و التعاون به قطر سفر کند، گفت: به دوحه بروم؟! فعلا که در دبی هستم و هیچ بلیت و یا برنامه‌ای برای سفر به قطر ندارم و در این مورد هم با من صحبتی نشده است. الان در امارات هستم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: