کد خبر: ۷۱۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
دانشور:
ما در تقسیم‌بندی قالیباف جزو ٤ درصد هستیم یک جا از ما به عنوان کارآفرین سرمایه‌گذار تقدیر می‌کنند و جای دیگر از ما زالوصفت رانت‌خوار و کسی که خون مردم را در شیشه کرده نام می‌برند.
برای رفع تقسیم‌بندی‌های زشت به ۴ و ۹۶ درصد پای صندوق‌های رای می‌آییمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاطمه دانشور در همایش بررسی راهکارهای توسعه کارآفرینی و کسب و کار شهری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید به امتداد دولت و عقلانیت رای بدهیم تا عقلانیت بر فضای کسب و کار کشور حاکم شود من به عنوان عضو اتاق بازرگانی بارها به سیاست‌های دولت انتقاد کردم به طوری که قوانین مالیاتی و بیمه پدر بخش خصوصی را در آورده اما با تمام این انتقاداتی که به دولت وارد است در شرایط فعلی باید به امتداد دولت عقلانیت رای داد.

دانشور ادامه داد: بهترین کار روحانی کنترل تورم و عقلانیتی است که در حوزه سیاست خارجی اعمال کرده مخصوصا در برخورد در حوزه‌های تجارت خارجی و حضور شرکت‌های بین المللی که تمام این‌ها در بلندمدت بر اقتصاد کشور تاثیرگذار است.

او تصریح کرد: رقیب اصلی روحانی هیچکس نیست به جز بی تفاوتی مردم. اگر در بین خانواده دوستان و پرسنل کسی را دارید که نسبت به انتخابات بی تفاوت هستند حتما برای آنها وقت بگذارید و آنها را ترغیب کنید که رای بدهند.

دانشور تصریح کرد: ما در تقسیم‌بندی قالیباف جزو ٤ درصد هستیم یک جا از ما به عنوان کارآفرین سرمایه‌گذار تقدیر می‌کنند و جای دیگر از ما زالوصفت رانت‌خوار و کسی که خون مردم را در شیشه کرده نام می‌برند. برای رفع این دوگانگی‌ها و تقسیم بندی‌های زشت باید پای صندوق آمد و به روحانی رای داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: