کد خبر: ۷۱۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۳
استقلال تنها تیمی نیست که اخباری را می خواهد و جدا از سایپا که مدعی است اخباری با آنها قرارداد دارد، سپاهان هم مشتری جدی این دروازه بان است
جدال سپاهان و استقلال برای جذب گلر ملی پوشبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دیروز بود که یکی از سایتهای خبری اعلام کرد مهدی رحمتی پیشنهاد وسوسه انگیزی از یک تیم شهرستانی دریافت کرده و شاید علیرغم قرارداد با استقلال از این تیم جدا شود. این سایت در ادامه خبرش اشاره کرده بود که در صورت جدایی رحمتی، محمدرضا اخباری دروازه بان ملی پوش تراکتورسازی که دوران سربازی اش به پایان رسیده گزینه اول منصوریان است.


البته استقلال تنها تیمی نیست که اخباری را می خواهد و جدا از سایپا که مدعی است اخباری با آنها قرارداد دارد، سپاهان هم مشتری جدی این دروازه بان است. به نوشته میزان، شنیده می‌شود پیشنهاد اصفهانی‌ها به این دروازه‌بان، 2 ساله و با مبلغی نجومی است. این در حالی است که مسئولان باشگاه سپاهان، قرارداد لی اولیویرا، دروازه‌بان برزیلی خود را تمدید کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: