کد خبر: ۷۱۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۷
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح و سابقه دار طی یک عملیات موفق توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
شرور مسلح و سابقه دار در مخفیگاهش دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ حمید نوری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و همکاری خوب مردم از فعالیت مجرمانه فردی سابقه دار، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل اکیپی بعد از شناسایی محل اختفاء وی، به محل مورد نظر اعزام و این شرور را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح شهرستان‌های سرباز و قصرقند است، در تحقیقات به عمل آمده به چندین فقره زورگیری و شرارت، تخریب اموال عمومی، ضرب و جرح و سرقت از شهروندان اعتراف کرد. 

گفتنی است متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

سرهنگ نوری ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس گفت: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می‌کند و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت‌های مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: