کد خبر: ۷۱۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۶۷
برنامه دوره های آموزشی تابستانه در فرهنگسراهای جزیره کیش اعلام شد.
آغاز ثبت نام دوره های آموزشی تابستانه در فرهنگسراهای کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با اتمام سال تحصیلی جاری و فرا رسیدن تعطیلات تابستان، فرصت مناسبی برای فرا گیری علوم و هنرهای گوناگون برای کودکان و نوجوانان ساکن در جزیره کیش مهیا می شود. بدین منظور دوره های آموزشی متعددی ویژه کودکان و نوجوانان7 تا 12 سال در فرهنگسراهای جزیره کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، در فرهنگسرای سنایی در قالب 9 بسته آموزشی، دوره های خوشنویسی، رباتیک، طراحی و نقاشی، خوانش و سرایش، کارگاه ساخت هواپیماهای مدل، آشنایی با کاربرد های گوشی های موبایل، بازیگری و نمایش، عکاسی، ساخت مدل های علمی، زبان انگلیسی، حجم سازی با خمیر کاغذ، کامپیوتر، شطرنج مقدماتی و پیشرفته، بازی و ریاضی، چرتکه، آشپزی و میوه آرایی، ماهیگیری، ساخت انیمیشن، داستان نویسی، ساخت فیلم کوتاه با موبایل، آشنایی با کسب و کار اینترنتی و ماسک سازی خلاق برگزار می شود.

همچنین، در فرهنگسرای میلاد در قالب 5 بسته آموزشی، دوره های ماسک سازی خلاق، آشپزی و میوه آرایی، عروسک سازی با نمد، سفال، کوئیلیک، شطرنج، حجم سازی با خمیر کاغذ، نقاشی فانتزی، بازیگری و نمایش، ویترای، چرم دوزی، هنرهای بافتنی، ساخت هواپیماهای مدل، خوشنویسی و عکاسی برگزار می شود.

در خانه فرهنگ و هنر مینا نیز در قالب 3 بسته آموزشی دوره های شیرینی پزی و آشپزی، نقاشی، خوشنویسی، شطرنج، عروسک سازی، چرم دوزی، رباتیک، بازیگری، نقاشی، خوشنویسی، چهل تکه، نقطه کوبی و زبان انگلیسی تدریس می شود.

همچنین، در کتابخانه عمومی میر مهنا در قالب 2 بسته آموزشی دوره های چرتکه، شطرنج، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی، کامپیوتر و خط تحریری برگزار می شود.

علاقمندان می توانند  برای ثبت نام هر یک از این دوره های آموزشی به فرهنگسراهای جزیره مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های فرهنگسرای سنایی 8-44455057، فرهنگسرای میلاد 44431304، فرهنگسرای اندیشه 44469284، خانه فرهنگ و هنر مینا 09347691116 و کتابخانه عمومی میرمهنا 44432855 تماس بگیرند.

شروع این دوره های آموزشی از یکم خرداد ماه  است.

شایان ذکر است، این دوره های آموزشی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف استفاده بهینه از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و آشنایی با علوم مختلف در کیش برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: