کد خبر: ۷۱۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مدیریت و مسوولان باشگاه صحبت‌هایی با من برای ادامه همکاری داشته‌اند و باید بگویم یکی دو پیشنهاد دیگر هم از لیگ یک دارم و باید بررسی کنم.
فکری: کیفیت لیگ یک خوب بود/ برای ادامه همکاری با نفت‌مسجدسلیمان باید شرایط را بررسی کنمبه گزارش خبرداغ،محمود فکری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی روز گذشته تیمش برابر ملوان در هفته پایانی لیگ دسته یک کشور، اظهار کرد: نیاز داشتیم در آخرین بازی لیگ با امتیاز وارد شویم و جایگاهی که به دست آورده بودیم را حفظ کنیم. ما نگاهی به نتایج سایر بازی‌ها نداشتیم و خدا را شکر بازیکنانم برنامه‌های مدنظر را اجرا کردند و در نیمه دوم نیز توانستیم از موقعیت به دست آمده، استفاده کنیم و به گل برسیم.

وی افزود: موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم ولی یک لحظه تمرکز بازیکنانم بهم خورد و گل تساوی را دریافت کردیم اما همین یک امتیاز هم کافی بود تا خودمان تکلیف‌مان را در لیگ مشخص کنیم و نگاهی به سایر بازی‌ها نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نهایت هم با کسب عنوان سیزدهمی به کارمان در لیگ یک پایان دادیم و به آن نتیجه‌ای که می‌خواستیم، رسیدیم و بازی‌ها را به خوبی و خوشی به پایان رساندیم. به هر حال این جایگاه با توجه به سختی‌ها و بازی‌های سختی که از زمانی که من سرمربی تیم شدم، داشتیم، خوب بود و توانستیم بازی به بازی بهتر شویم و نتایج دلخواه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکردتان در نفت‌مسجدسلیمان رضایت دارید؟ عنوان کرد: بیش از صد درصد راضی هستم، چرا که وقتی تیم را تحویل گرفتم، از نظر روحی و اعتماد به نفس از شرایط خوبی برخوردار نبود و در جدول رده‌بندی نیز در جایگاه پایینی بودیم و اختلاف امتیازی‌ هم با سه تیم پایینی جدول نداشتیم، ضمن این‌که بیشتر بازی‌های‌مان خارج از خانه بود و تمام این‌ها کار را خیلی سخت کرده بود ولی در نهایت با لطف خدا و همت بازیکنانم توانستیم در لیگ بمانیم.

فکری همچنین در پاسخ به این سوال که تصمیم‌تان برای ادامه همکاری با نفت‌مسجدسلیمان چیست؟ گفت: مدیریت و مسوولان باشگاه صحبت‌هایی با من برای ادامه همکاری داشته‌اند و باید بگویم یکی دو پیشنهاد دیگر هم از لیگ یک دارم و باید پیشنهادها را بررسی کنم و مشاوره بگیرم و ببینم در نهایت شرایط به چه صورتی می‌شود.

وی در ادامه در خصوص سطح رقابت‌های لیگ یک، عنوان کرد: لیگ بسیار فشرده بود و تیم‌های بسیار خوبی در آن حضور داشتند و شاهد رقابت‌های سخت و سنگینی بودیم؛ به صورتی که در آخرین روز چند تیم برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کردند و شانس داشتند. در کل کیفیت خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان بیان کرد: تنها بحث داوری لیگ یک مطرح است که می‌طلبد توجه و نظارت بیشتری به این بخش شود تا ان‌شاءالله مشکلات در داوری کمتر شود. باید بگویم رقابت‌ها نیز بسیار منظم برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: