کد خبر: ۷۱۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۵۱۵
حسن روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری:
روحانی در ابتدای این برنامه ضمن اظهار تاسف از حادثه‌ انفجار در معدن زغالسنگ آزادشهر گلستان، گفت: انقلاب اسلامی واقعه بسیار بزرگی در کشور بود.
روحانی: باید فضا را بازتر کنیم/انقلابی بودن به معنای مداخله در زندگی مردم نیستنامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: در زمینه فرهنگی باید زمینه را برای همه گروه‌ها باز بگذاریم آنجا که آزادی بیشتر است شکوفایی بیشتر است باید فضا را در زمینه‌های مختلف بیشتر باز کنیم و قانون‌مدار باشیم. مردم باید ببیند افراط‌ها و خشونت‌ها کنار رفته و احساس اعتدال و آرامش بیشتری کنند.

به گزارش خبرداغ، حسن روحانی در گفت‌وگوی ویژه خبری از شبکه دو در خصوص عرصه‌های موفقیت انقلاب و عقب افتادگی‌های انقلاب ضمن ابراز تاسف از حادثه معدن ذغال سنگ آزادشهر استاد گلستان و جان باختن عده‌ای از هم‌وطنان گفت: بزرگترین دستاورد ما استقلال سیاسی و مردم‌سالاری است این انتخابات از آثار انقلاب است. مردم پای صندوق به راحتی حضور دارند و نقد می‌کنند و مسائل مختلف را مطرح می‌کنند.

او ادامه داد: استقلال سیاسی کشور و حاکمیت ملی ما و اینکه مردم خودشان تصمیم گیرنده هستند و نماینده‌های مردم که در صحنه حضور دارند و همه ارکان نظام منتخب مردم هستند. هر کجا در انقلاب امور را به مردم واگذار کردیم و مردم حضور و مشارکت بیشتر داشتند توفیق بیشتر بود و هر جا خواستیم در اموری که مربوط به مردم بوده محدودیت ایجاد کنیم دچار مشکل شدیم در بخش اقتصادی اگر آزادی و رقابت بیشتر باشد و مردم احساس کنند ارگانی که وابسته به حاکمیت است مداخله ندارد موفقیت بیشتری در اقتصاد خواهیم داشت.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در زمینه‌های فرهنگی باید زمینه را برای همه انجمن‌ها و گروه‌های فرهنگی باز بگذاریم آنجا که رقابت آزادتر است شکوفایی و موفقیت بیشتر است. در انقلاب باید فضا برای مردم بازتر شود. ما باید قانون مدار باشیم. در انقلاب هر جا بر مبنای مر قانون حرکت کردیم و حقوق ملت را پاس داشتیم شرایط بهتری برای مردم و نظام بوده و هر جا از قانون فاصله گرفتیم با مشکلات مواجه شدیم. عقلانیت، آزادگی و ایستادگی انقلاب ما را در حرکت بهتر قرار داده و ما را به مقصد می‌رساند.

روحانی خاطرنشان کرد: ما در آستانه چهل سالگی انقلاب هستیم باید مردم ما آثار چهل سالگی را حس کنند و بدانند انقلاب دچار بلوغ شده است. مردم باید ببیند افراط‌ها و خشونت‌ها کنار رفته و احساس اعتدال و آرامش بیشتری کنند.

او گفت: انقلابی بودن به معنای بی نظم بودن و مداخله در زندگی خصوصی مردم و شعار دادن نیست یعنی به خواست مردم توجه کنیم.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: