کد خبر: ۷۱۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۳۷۳
با اين همه اما يك درصد اگر سايپا دومين تيم سقوط‌كننده اين فصل به رقابتهاي ليگ يك باشد، پرسپوليسي‌ها حسابي مي‌توانند به تحقق يكي از اهداف نقل‌وانتقالاتي‌شان اميدوار باشند.
رویای پرسپولیس سقوط کدام تیم است؟/ سرخ ها در یک قدمی بمب بزرگ!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مسابقات هفته آخر ليگ برتر در حالي برگزار مي‌شود كه سه تيم سياه‌جامگان، صباي قم و سايپاي تهران آخرين تلاش‌هاي‌شان را براي فرار از سقوط و باقي ماندن در ليگ برتر انجام خواهند داد. در حال حاضر تيم مشهدي با 27امتياز كانديداي اصلي سقوط تلقي مي‌شود. آنها اميدوارند پرسپوليس با تيم دومش به مشهد بيايد و بتوانند با پيروزي بر قهرمان زودهنگام ليگ، جشن بقا بگيرند. صباي قم 28امتيازي هم دومين تيمي است كه خطر را احساس مي‌كند. آنها هفته آخر در خانه بايد با استقلال خوزستان مصاف بدهند كه بازي آساني نيست. سومين تيم فانوس به دست هم سايپا است؛ مجموعه‌اي كه شايد هيچكس فكرش را هم نمي‌كرد پايان فصل در چنين جايگاهي قرار بگيرد و براي بقا بجنگد. در حال حاضر و روي كاغذ احتمال بسيار كمي براي سقوط نارنجي‌پوشان وجود دارد. آنها با 29امتياز سيزدهم هستند و بايد در خانه با تيم سقوط كرده ماشين‌سازي رقابت كنند. بنابراين بسيار بعيد است كه سايپا نتواند ماشين را ببرد و هر دو تيم پاييني هم برنده مسابقات‌شان باشند.

 

با اين همه اما يك درصد اگر سايپا دومين تيم سقوط‌كننده اين فصل به رقابتهاي ليگ يك باشد، پرسپوليسي‌ها حسابي مي‌توانند به تحقق يكي از اهداف نقل‌وانتقالاتي‌شان اميدوار باشند. به اين ترتيب احتمال باقي ماندن مهدي ترابي ملي‌پوش در يك تيم دسته اولي بسيار ضعيف خواهد بود و كلا هم بعيد است كه سايپا تمايلي براي ادامه همكاري با اين بازيكن داشته باشد. مدتهاست كه پرسپوليس براي جذب ترابي تمايل نشان مي‌دهد و البته گفته مي‌شود خود اين فوتباليست جوان هم براي حضور در جمع سرخ‌ها بي‌ميل نيست. با اين وجود قرارداد طولاني‌مدت ترابي با سايپا و مقاومت اين باشگاه براي صدور رضايتنامه در ابتداي ليگ شانزدهم و همچنين بين دو نيم‌فصل، اجازه نداد ترابي به سرخپوشان بپيوندد. حالا بايد ديد هفته آخر چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد و سايپا در ليگ برتر ماندگار مي‌شود يا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: