کد خبر: ۷۱۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۵۷۶
ستاد بختیاری‌های مقیم استان‌های البرز و تهران ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  ستاد بختیاری‌های مقیم استان‌های البرز و تهران ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام  حسن روحانی دقایقی پیش با حضور بهمن حسین پور معاون تشریفات نهاد ریاست جمهوری و جمعی از عشایر بختیاری مقیم تهران و البرز در میدان عدل این شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

 گفتنی است این ستاد از نظر ستادهای قومیتی نخستین ستاد حسن روحانی است.

در ابتدای این افتتاحیه جمعی از عشایر بختیاری مقیم تهران و البرز با به تن داشتن لباس‌های محلی و نواختن موسیقی محلی پرداختند

حسن اکبری بیرق رئیس ستاد مردمی بختیاری‌های تهران و البرز در آغاز فعالیت این ستاد در تهران گفت: این قوم از کهن‌ترین و تاثیرگذارترین اقوام ایرانی است؛ این قوم در جای جای این سرزمین اهورایی نقشی از خود به یادگار گذاشته است.

او ادامه داد: در تمام مقاطع تاریخی از جمله مشروطیت و انقلاب اسلامی و بزرگان زیادی از قوم بختیاری برخاسته‌اند که نه فقط افتخار قوم خود که افتخار این سرزمین هستند.

اکبری گفت:  یکی از بزنگاه‌های تاریخی ایران زمین، مقاطعی است که آحاد شهروندان ایرانی از جمله اقوام و عشایر ایران بزرگ مستقیما در تعیین سرنوشت خودشان با رای دادن و حمایت از خدمت‌گذاران خودشان و گزینش اصلح و با تصمیم درستی که منجر به سرفرازی ایران بزرگ می‌شود ایفای نقش می‌کنند و قوم بختیاری از این امر مستثنا نیست و همواره نقش تاریخی خود را در دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و سازندگی و اصلاحات و همه ادوار تاریخی با عشق به ایران زمین و اسلام عزیز را ایفا کرده و یادگارهای به یادماندنی با ایثار و شهادت به جا گذاشته است.

او در ادامه افزود: ما با رای قاطع خود در بیست و نهم اردیبهشت امسال باید به مسیر اصلاح و اعتدال مهر تایید بزنیم و اجازه دهیم که دولت تدبیر و امید دوم مسیری را که آغاز کرده است به سرانجام برساند و در دولت‌های بعدی نیز این راه ادامه یابد و این مگر با آرای شما دوستداران ایران و عاشقان اسلام میسر نیست.

7

6

9

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
احمد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
0
0
درود بر ایل بختیاری و زنده باد کلیه قومیت های ایرانی در سراسر کشور عزیزمان ایران جای سردار رضائی خالی است .
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
درود بر ایل بختیاری و زنده باد کلیه قومیت های ایرانی در سراسر کشور عزیزمان ایران جای سردار رضائی خالی است .
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
درود بر ایل بختیاری و زنده باد کلیه قومیت های ایرانی در سراسر کشور عزیزمان ایران جای سردار رضائی خالی است .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: