کد خبر: ۷۱۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۶
در دیدار ظریف با رئیس مجلس ملی پاکستان مطرح شد؛
در دیدار وزیر خارجه کشورمان و رئیس مجلس ملی پاکستان مقرر شد که مقا‌م‌های نظامی و انتظامی طرفین در خصوص راهکارهای پیشگیرانه و مبارزه با تروریسم همکاری کنند.
ایران یکی از مهمترین کشورها برای اسلام‌آباد استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا به پاکستان، «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان در دیدار با «ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان اظهار داشت: روابط دو کشور در سطح خوبی قرار دارد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تاکید سران دو دولت، مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد.

رئیس مجلس ملی پاکستان ضمن ابراز تاسف و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان کشورمان گفت: ایران یکی از مهمترین کشورها برای پاکستان است و ما به عنوان دو کشور همسایه، مسلمان و دوست، می‌توانیم بهترین و بیشترین همکاری‌ها را داشته باشیم.

ایاز صادق در پاسخ به طرح موضوع‌های مرزی توسط ظریف، اظهار داشت: در این زمینه آمادگی کامل برای همکاری و هماهنگی به منظور پیشگیری از این حوادث تلخ و مبارزه با تروریست‌ها از طرف پاکستان وجود دارد.

در ادامه مقرر شد که مقا‌م‌های نظامی و انتظامی طرفین در خصوص راهکارهای پیشگیرانه و مبارزه با تروریسم همکاری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: