کد خبر: ۷۱۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
وزیر علوم در جمع خبرنگاران:
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ساماندهی آموزش عالی در راستای تقویت آموزشهای مهارتی انجام گرفته است و همچنین تحقیقات کاربردی ادامه پیدا می‌کند.
در حال پیاده مصوبه ساماندهی آموزش عالی هستیم/ در زمان رای‌گیری رییس دانشگاه آزاد حضور نداشتمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد فرهادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه در حوزه وزارتخانه متبوع اقدام شما در دولت داوزدهم چه خواهد بود گفت: اقدامات ما در وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در بلند مدت خود را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه در حال پیاده‌سازی مصوبه آمایش و ساماندهی آموزش عالی هستیم، افزود: این اقدام در راستای تقویت آموزش‌های مهارتی انجام گرفته است. همچنین تحقیقات کاربردی که به اصطلاح دانشگاهیان اقدامات کارآفرین است ادامه پیدا می‌کند که جهت گیری ‌ها و اقدامات  آن شروع شده است.

وزیر علوم و تحقیقات فناوری در پاسخ به اینکه حاشیه جلسه رای‌گیری تغییر ریاست دانشگاه آزاد چه بود، اظهار داشت: من در زمان رای‌گیری حضور نداشتم و به هیات دولت رفتم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: