کد خبر: ۷۱۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۶
معاون پارلمانی رئیس جمهور:
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور توجه به معیشت فرهنگیان و معلمان را از جمله اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید خواند و گفت: میانگین حقوق فرهنگیان در دوره چهار ساله دولت یازدهم دو برابر شده است.
میانگین حقوق فرهنگیان در دولت یازدهم دو برابر شده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری همزمان با گرامیداشت هفته معلم در دبیرستان دخترانه مرآت در منطقه ۱۲ تهران حضور یافته بود، به خبرنگاران گفت: توجه به معیشت فرهنگیان محترم موضوعی بوده که در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده به نحوی که میانگین حقوق این عزیزان که در سال ۱۳۹۲، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود، امسال به دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است که رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

او افزود: در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، تربیتی و تامین امکانات نیز در دولت یازدهم توجه خاصی به آموزش و پرورش شده است و ما امیدواریم مسائل و مشکلات دیگری که احیانا فرهنگیان محترم و نظام آموزش و پرورش با آنها مواجه است، به تدریج در دولت حل و فصل شود. 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: با وجود همه تنگناهایی مالی که به دلیل سقوط قیمت نفت به وجود آمده است، دولت پرداخت مطالبات فرهنگیان محترم را که در ۱۲ سال گذشته انباشت شده بود، آغاز کرد و حدود ۹ هزار میلیارد تومان از این مطالبات را پرداخت کرد و بقیه هم در حال پرداخت است. 

او تاکید کرد: بحث رتبه‌بندی معلمان از دیگر برنامه‌هایی است که دولت با جدیت آن را پیگیری می‌کند و انجام خواهد داد.

امیری گفت: امر تعلیم و تربیت از امور زیربنایی و بسیار مهم به شمار می‌رود و سعادت و سلامت جامعه در توجه به این بخش مهم است. 

او اظهار داشت: اگر ما به دنبال کشوری توسعه‌یافته هستیم باید این امر را از مدارس و آموزش و پرورش شروع کنیم و به همین دلیل شخص رئیس جمهور و دولت توجه ویژه‌ای به وضعیت معلمان و فرهنگیان دارد. 

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: در دولت یازدهم توسعه عدالت آموزشی، توسعه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی، توسعه فضا و تجهیزات و افزایش اعتبارات آموزش و پرورش با تاکید آقای روحانی ارتقا چشمگیری داشته است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
با سلام و ادب
ای لعنت بر تزویر و دروغ و ظلم
کدوم معلم حقوقش دو برابر شده با این حرفها مردم چی فکر می کنن خدا لعنت کند کسانی را که برای رای جمع کردن اذهان را فریب می دهند اگر راست می گن اونهایی را که حقوقشان دوبرابر شده معرفی کنند ما هم بدونیم مردم بدانید همش دروغ محضه...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: