کد خبر: ۷۱۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۶
سعید حدادیان، مداح مشهور درباره حادثه سفارت عربستان که جهانگیری در مناظره انتخاباتی به آن اشاره کرد، با تقبیح حمله به سفارت گفت: ریختن در سفارت عربستان کار ما نیست
مداح مشهور: ریختن در سفارت عربستان کار ما نیست /آقای رئیسی انقلابی‌تر باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از شرق؛ سعید حدادیان، مداح مشهور درباره حادثه سفارت عربستان که جهانگیری در مناظره انتخاباتی به آن اشاره کرد، با تقبیح حمله به سفارت گفت: ریختن در سفارت عربستان کار ما نیست


وی گفت: هیچ بچه‌حزب‌اللهی این‌گونه اقدامات را قبول ندارد.

او با کنایه به نوع اظهارات جهانگیری در مناظره انتخاباتی گفت: اگر دولت دوباره به دست شما [جریان اصلاحات] افتاد، ببينيم جلوي آمريكايي‌ها هم همين‌طور رگباري حرف مي‌زنيد يا لبخندتان مال آنهاست؟

سعید حدادیان با تأکید بر اینکه هنوز از کسی در انتخابات به صراحت حمایت نکرده است، گفت: سابقه ما از آقای رئیسی سابقه مثبتی است اما ما تا آخر این برنامه‌ها را نگاه می‌کنیم و از شخص آقای رئیسی توقع داریم انقلابی‌تر وارد میدان شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: