کد خبر: ۷۱۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۳۶۳
هدایت:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر بخواهم بزرگترین خطای خود و نسلم را بیان کنم ناامید شدن از اصلاحات و تحریم انتخابات بود.
بزرگترین خطای نسل ما ناامید شدن از اصلاحات و تحریم انتخابات بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهاره هدایت عصر امروز در نخستین نشست ستاد دانشجویان اصلاح‌طلبان تهران با عنوان فریاد امید گفت: فکر کردید که مسئولیت ما در بزنگاه‌های تاریخی چیست؟ در سال ۸۴، من دانشجوی تحریمی یک مسئولیت داشتم و اصلاح‌طلبانی که به وحدت نرسیدند یک مسئولیت داشتند و مردم هم یک مسئولیت.

او با بیان اینکه ما نسبت به هشت سال ۸۴ به بعد مسئولیت داریم حاکمیت نیز مسئول است و اصلاح طلبان نیز مسئول هستند، اظهار داشت: من تحریمی، اصلاح‌طلبان و حاکمیت و مردم باید پاسخگو باشند. هر تصمیمی قابل جبران نیست. ما دچار افول شدیم.

این فعال سابق دانشجویی افزود: مگر راحت است که کشور به راحتی از ویرانه‌های ۸ ساله عبور کند. باید آواربرداری کنیم. باید امید داشته باشیم و تلاش کنیم.

هدایت تصریح کرد: نامزدهای اصولگرا تصویری را از دولت ارائه می‌کنند و مردم را به آن تصویر گرایش می‌دهند که عملی نیست و این خیانت است چون منجر به ویرانی کشور می‌شود.

او ادامه داد: ایرانیان آزادی می‌خواهند. نمی‌خواهیم یارانه بگیریم بلکه می‌خواهیم شغل داشته باشیم. آن آقایان راهکار اشتغال‌آفرینی را نشان دادند.

او با بیان اینکه شعار دادن کار آسانی است، خاطر نشان کرد: من چند روز قبل فکر می‌کردم چرا باید به روحانی رای بدهم. تنها چیزی من را مجاب به رای دادن و تشویق دیگران به رای دادن می‌کند، اصلاح طلبی است.

هدایت تاکید کرد: هیچ راهی کم خطرتر و مثمرثمرتر از اصلاح‌طلبی وجود ندارد.

او با بیان اینکه مسئول به امیدوار بودن هستیم، ابراز داشت: بازگشت به عقب نسل‌های بعد از ما را دچار خسران می‌کند. ما باید امید را نشر دهیم. نباید بگذاریم مردم ناامید شوند. اگر بخواهم بزرگترین خطای خود و نسلم را بیان کنم ناامید شدن از اصلاحات و تحریم انتخابات بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان تاکید کرد: بازگشت به عقب مقدور نیست و ما نباید به عقب بازگردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: