کد خبر: ۷۱۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۷۲۲
باید به نحوی وعده داد که فردا توان عمل به آن باشد
نامزد حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، شایعه انصرافش از کاندیداتوری را رد کرد. میرسلیم همچنین در واکنش به وعده‌های نجومی رئیسی و قالیباف درباره ایجاد اشتغال و پرداخت یارانه نقدی گفته است: باید به نحوی وعده داد که فردا توان عمل به آن باشد.
در پي شايعه‎اي دال بر ديدار مصطفي ميرسليم با آيت الله موحدي کرماني و وعده انصراف از کانديداتوري پس از اجماع در جمنا؛ او به شدت اين شايعه را تکذيب کرد و با کنايه گفت: جبهه مردمی به فکر خودش باشد که چطور از اجماع روي  یک نامزد به دو نامزد رسید!

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، او شايعه کناره‌گيري‌اش را «ادعاي بي مفهوم» خواند و گفت: ما آمده‎ايم و تا روز انتخابات خواهيم ماند. انشالله در آن روز نيز با استقبال مردم، در خدمتشان خواهيم بود.

ميرسليم تاکيد کرد که قولی به جمنا براي انصراف نداده و مردم را هم مسخره نکرده و تا آخر ایستاده است.

میرسلیم همچنین در واکنش به وعده‌های نجومی رئیسی و قالیباف درباره ایجاد اشتغال و پرداخت یارانه نقدی گفته است: باید به نحوی وعده داد که فردا توان عمل به آن باشد.

کنایه میرسلیم به وعده‌های جنجالی انتخاباتی+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: