کد خبر: ۷۱۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۸
شریعتمداری در افتتاح ستاد اصولگرایان حامی روحانی:
رییس ستاد روحانی تاکید کرد: معتدلان همه گروه‌ها مورد ستایش ما هستند از ناطق نوری و علی لاریجانی که ما را در این زمینه کمک کردند تشکر می‌کنیم که کمک کردند این مسیر را ادامه دهیم.
راهی را که با تفکر آیت‌الله هاشمی آغاز کردیم ادامه می‌دهیم/نمی‌گذاریم روند رشد کشور با افراط و تفریط لطمه بخوردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد شریعتمداری در افتتاحیه ستاد تبلیغاتی اصولگرایان حامی حسن روحانی گفت: خوشحالم در جمع ستاد اصولگرایان معتدل حامیان روحانی هستم ایام با سعادت ماه شعبان را تبریک می‌گوییم. خیلی خوشحال شدم رنگین‌کمان حامیان روحانی از اقوام مذاهب و گویش‌های گوناگون و جناح‌های مختلف امروز تکمیل شد.

او افزود: معتدلان همه گروه‌ها مورد ستایش ما هستند از ناطق نوری و علی لاریجانی که ما را در این زمینه کمک کردند تشکر می‌کنیم که کمک کردند این مسیر را ادامه دهیم، تشکر میکنم که ظرفیت خود را در اختیار تفکر اعتدال می‌دهند تا این راه را که با فکر آیت‌الله هاشمی شروع شد ادامه دهیم و نگذاریم روند رشد کشور و اجرای عدالت که علت موجبه انقلاب است با افراط و تفریط لطمه بخورد.

رییس ستاد روحانی تاکید کرد: برخی می‌گویند مگر قوه مجریه چنددرصد قدرت دارد که شما تلاش می‌کنید آن را بدست آورید من می‌گویم رهبری و ملت که همان است این وسط عاملی چون دولت با رای مردم تغییر کرد بعد دولت خاتمی و بعد با انتخابات دولت احمدی‌نژاد سر کار آمد و هشت سال کارهایی کرد که مردم در ۹۲ تغییر مسیر دادند.

او ادامه داد: در این مدت انواع شاخص‌های کلان خرد تغییر کرد و بهبود یافت، وضعیت امنیت تغییر کرد و دیگر شاهد ترورهایی که قبلا می‌شد نیستم با تلاش دولت از زیر فصل هفتم شورای امنیت بیرون آمدیم در همین شرایط رشد اقتصادی منفی را مثبت کردیم. شرایط آب و بهداشت را بهبود دادیم، تولید نفت خام را افزایش دادیم و به جایگاه خود رسیدیم و کشور را از بنزین یورو چهار بی‌نیاز کردیم. ۱۵ هزار میلیارد تومان گندم از کشاورزان خرید کردیم و به بازار ثبات دادیم و همه این‌ها بخاطر تصمیم مردم در سال نود و دو بود. اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل با هم این کارها را کردند امیدوارم به برکت این ایام برکات به جمع ما نازل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: