کد خبر: ۷۱۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۸۳۴
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان حج را به عنوان تجارت نگاه می‌کند و با توجه به وضعیتی که در جهان اسلام دارد، مورد اعتماد نیست.
عربستان قابل اعتماد نیست و حج را به عنوان تجارت نگاه می‌کندبه گزارش خبرداغ ، سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مذاکره ایران و عربستان بر سر مسائل حج، اظهار کرد: عربستان قابل اعتماد نیست، چون تحت سیطره غرب بوده و دشمن جدی اسلام است و ارتباط نزدیکی با صهیونیست‌ها دارد.

وی ادامه داد: عربستان حج را به عنوان تجارت نگاه می‌کند و با توجه به وضعیتی که در جهان اسلام دارد و بحث تجهیز داعش و نیروهای تکفیری و خسارات و صدمه‌ای که به جهان اسلام وارد می‌کند، مورد اعتماد نیست.

کاظمی افزود: البته خودشان تصمیم‌گیر نیستند و بازیچه دست غرب بوده و علیه مسلمانان رفتار می‌کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: حج یک واجب است و وظیفه داریم که شرایط را برای این امر فراهم کنیم و در همین راستا دولت مذاکره کرده و آنها هم پذیرفتند که تعدادی از مردم کشورمان به حج مشرف شوند و اگر برخوردشان مناسب و در شأن جمهوری اسلامی و مردم ایران باشد، قطعاً در عمره هم اعزام حجاج ادامه دارد.

وی یادآور شد: به هر حال مذاکراتی انجام شده اما باید ببینیم در عمل عربستانی‌ها چگونه رفتار می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: