کد خبر: ۷۱۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
معاون وزارت امور خارجه:
معاون وزارت امور خارجه گفت: هیچ گزارش و اطلاعاتی درخصوص بی‌احترامی به زنان گردشگر ایرانی در فرودگاه تفلیس به سفارت ایران در گرجستان ارائه نشده است.
گزارشی به سفارت ایران در گرجستان درباره بی‌احترامی به زنان گردشگر ایرانی نرسیده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن قشقاوی درخصوص آخرین اقدامات و پیگیری‌های صورت‌گرفته به منظور بررسی موضوع برخورد نامناسب با بانوان گردشگر ایرانی در فرودگاه تفلیس گرجستان توسط وزارت امور خارجه کشورمان گفت: از آقای داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری دقیق‌تر موضوع درخواست کردیم که اگر مدارکی در دست دارند، ارائه کنند که تا این لحظه مدرکی از سوی وی دریافت نکرده‌ایم.

معاون پارلمانی، کنسولی و امور ایرانیان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: طی تماسی که با سفیر کشورمان در گرجستان انجام شده، وی اذعان کرده که تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر اینکه چنین اتفاقی رخ داده باشد به سفارت‌مان ارائه نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: