کد خبر: ۷۱۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۳۱۹
دادستان بیرجند خبر داد؛
دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان خراسان جنوبی با حضور دادستان مرکز استان و دیگر اعضای این ستاد صبح امروز تشکیل و موارد مربوط به برخی تخلفات انتخاباتی بحث و بررسی شد.
تشکیل دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی خراسان جنوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید حسین مقدس با اعلام این خبر گفت: تاکنون گزارشی از دادسراهای شهرستان‌های این استان در خصوص تخلفات انتخاباتی گزارش نشده است،با این حال طی گزارشهایی از دیگر مراجع نظارتی  مواردی از تخلف و تبلیغات غیر قانونی و زودهنگام از جمله در فضای مجازی گزارش شده که در حال بررسیاست.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند افزود:تذکرات لازم در خصوص پرهیز از تخلف انتخاباتی به مراجع ذی ربط داده شده است و نظارت کاملی در این خصوص با همکاری نهادها و سازمانهای مسئول درحال انجام است.  

او تاکید کرد:جلسه مشترک شورای هماهنگی دادستانهای عمومی و انقلاب استان خراسان جنوبی و روسای حوزه های قضایی استان نیز دیروزتشکیل و مسائل مربوط به انتخابات،فضای مجازی و ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی بحث و بررسی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: