کد خبر: ۷۱۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
رییس فراکسیون امید گفت: نگاه‌مان به آینده است و امید و اخلاق را سرلوحه کار خودمان قرار دادیم باید به حد ضرورت و به شکل کوتاه به رفتارهای تخریبی پاسخ داده شود.
درگیر بازی‌های تخریبی رقبا نمی‌شویم/رسانه ملی یک‌سویه عمل می‌کندبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا عارف در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره عملکرد نامزدها در اولین مناظره و بحث‌های قالیباف با روحانی گفت: ما نگاه‌مان به آینده است و امید و اخلاق را سرلوحه کار خودمان قرار دادیم باید به حد ضرورت و به شکل کوتاه به اینگونه رفتارها پاسخ داده شود.

او تاکید کرد: البته نباید در این دام گرفتار شد و در بازی‌ها شرکت‌ کرد ما باید از آن عبور کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به انتخابات ۹۴ عنوان کرد: در انتخابات دو سال پیش حتما به خاطر دارید که چه تهمت‌هایی به جریان اصلاحات زدند اما مردم پاسخ این تخریب و تهمت‌ها را پای صندوق‌های رای دادند و لیست ما کامل رای آورد این دفعه هم در این مسیر گام برمی‌داریم و درگیر بازی‌ها نمی‌شویم.

عارف با اشاره به عملکرد صداوسیما گفت: متاسفانه رسانه ملی ما یک رسانه یک‌سویه است و ما از آن عبور کردیم.

او در توصیه به مدیران صداوسیما گفت: امیدوارم در این رویداد مهم مسئولان تعادل را حفظ کنند و ما شاهد یک مدیریت همه‌جانبه باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: