کد خبر: ۷۱۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۶
به تازگی شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران خیلی محکم و قاطع اعلام کرد که گادوین منشا ستاره این تیم به پرسپولیس نخواهد رفت.
بمب مدنظر پرسپولیس و استقلال 2 میلیارد می خواهد! به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،این درحالیست که مدتی است شنیده می شود گادوین منشا با پرسپولیسی ها به توافق رسیده و به طورحتم فصل آینده را در این تیم پرطرفدارتوپ خواهد زد.

 

گادوین منشا که آخرین گل خودش درلیگ شانزدهم را به سایپا زد و پرونده گل هایش دراین فصل را با 15 گل بست حالا به دنبال پول است. او خوب می داند ابتدای فصل خیلی ارزان و با 110 هزاردلارپیکانی شد و با توجه به درخشش درفصل جاری می تواند پول بیشتری بگیرد.

 

شنیدیم این مهاجم نیجریه ای حداقل دو میلیارد تومان پول می خواهد و هرتیمی بتواند نصف این مبلغ را نقد پرداخت کند آن گاه گادوین منشا با آن تیم قرارداد خواهد بست.

 

اینکه پیکانی ها حاضرند 2 میلیارد تومان به ستاره خط حمله خود بدهند را نمی دانیم اما آنچه می دانیم بلاتکلیفی و حاشیه در باشگاه پرسپولیس و بی پولی تیم قهرمان است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: