کد خبر: ۷۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
تعداد بازدید: ۲۹۱
مسابقات ورزشی گرامیداشت عید سعید مبعث در کیش به کار خود پایان داد.
پایان رقابت های ورزشی گرامیداشت عید مبعث در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش یک دوره مسابقات اسکی روی آب، والیبال، تنیس ساحلی و مسابقه کراسفیت به همت مجموعه کیبل اسکی و با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم در گرامیداشت عید سعید مبعث در جزیره برگزار شد.

نتایج به دست آمده از رقابت ها  به شرح زیر است:

در مسابقات اسکی روی آب در بخش آقایان سجاد جهان، علیرضا اعظمی نژاد و پاکان پناه خواه و در بخش بانوان نیکی ثابتی، ثنا مزینانی و آیدا و آرزو عظیمی نژاد به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رقابت های والیبال ساحلی تیم کیبل اسکی به مقام نخست رسید  و در تنیس ساحلی نیز ایمان عدالت نیا و مهیار هاشمی به ترتیب اول و دوم شدند.

مسابقات کراسفیت نیز با حضور 15 تیم از استانهای تهران، مازندران، یزد، فارس و کیش برگزار شد که طی آن دانشگاه صنعتی شریف مازندران در جایگاه نخست ایستاد، آکوالند از کیش و زد کلاب از تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: