کد خبر: ۷۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۳۲
ادعای یک مدیر باشگاه آبی؛
در مورد ما هم شایعه شده با رامین رضاییان توافق كرده‌ایم، در صورتی كه اگر وریا غفوری بماند، ما اصلاً با رامین مذاكره هم نمی‌كنیم.
واسطه‌های دو بازیكن پرسپولیس برای استقلال پیغام فرستادند / پرسپولیسی ها کاوه را هوایی کنند، ما هم با سرخپوشان مذاكره می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی،كاوه رضایی حرف از ماندن نمی‌زند. او در گفت‌وگو با رسانه‌ها این اطمینان را به هواداران نمی‌دهد كه خیال ماندن دارد ولی با این وجود مدیران استقلال می‌گویند ما كاوه را نگه می‌داریم.

 

یكی از مدیران استقلال می گفت: «كاوه فضای تیم را دوست دارد و تا به حال بارها چه در مذاكره جدی و چه در صحبت‌های دوستانه برای ماندن ابراز تمایل كرده اما از لحاظ مالی دغدغه‌هایی دارد كه می‌گوید برای ماندن در استقلال این دغدغه‌ها باید برطرف شود. هواداران نگران نباشند، ما قطعاً با كاوه توافق می‌كنیم چون او هم اساس كار را روی ادامه همكاری با استقلال گذاشته و در شرایط عادی خواهان جدایی نیست.»

 

این مدیر استقلالی درباره ماجرای مذاكره او با پرسپولیس اینگونه توضیح داد: «شایعه زیاد است و نمی‌توان بر اساس شایعه، نتیجه‌گیری كرد. در مورد ما هم شایعه شده با رامین رضاییان توافق كرده‌ایم، در صورتی كه اگر وریا غفوری بماند، ما اصلاً با رامین مذاكره هم نمی‌كنیم. درباره كاوه هم با توجه به این موضوع كه برانكو علاقه خاصی به سبك بازی كاوه دارد، مسائلی عنوان می‌شود مبنی بر مذاكره پرسپولیس با كاوه... ما بعید می‌دانیم چنین چیزی باشد اما اگر پرسپولیس بخواهد كاوه را هوایی كند، ما هم بی‌كار نمی‌نشینیم و با چند بازیكن این تیم وارد مذاكره می‌شویم. همین حالا واسطه‌های دو بازیكن پرسپولیس برای ما پیغام فرستاده‌اند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: