کد خبر: ۷۱۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
اظهارات دروازه بان اول پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن تبعات بدی برای وی به همراه داشت.
حمله گسترده پرسپولیسی‌ها به ستاره پرسپولیس/ حمایت گسترده از جانشین بیرانوندبه گزارش خبرداغ به نقل از جانم نیوز،علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن جزو معدود نفراتی بود که مصاحبه کرد و البته این بار جنجال به پا کرد.

 

 گلر ملی پوش سرخ‌ها که از شعارهای تماشاگران علیه بازیکنان(به خاطر اعتصاب) به شدت عصبانی بود اعلام کرد: به ما بی غیرت گفتند و من هم دیگر نمی مانم اما این هواداران یادشان نرود تیم شان ده سال قهرمان نشده بود و ما جام گرفتیم.

 

این اظهارنظر جنجالی موجی از حملات مجازی پرسپولیسی ها علیه بیرانوند را به همراه داشت و او را استقلالی خطاب کردند! برخی نیز شایعه پیشنهادهای خارجی را عامل طغیان این گلر دانستند.

 

جالب اینکه از دیروز حمایت گسترده ای نیز از رادوشوویچ گلر ذخیره بیرانوند صورت گرفته و به شماره یک تیم اعلام شده که می تواند تیم را ترک کند.

 

این در حالی است که بیرانوند قرارداد بلندمدت با باشگاه امضا کرده و بعید است به این سادگی ها بتواند از جمع قرمزها جدا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: