کد خبر: ۷۱۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۱
در صورت جدایی هافبک ملی پوش
درغیاب امید ابراهیمی تازه داماد، علیرضا منصوریان از مجید حسینی مدافع جوان خود برابرپدیده مشهد در خط میانی استفاده کرد و اتفاقا جواب هم گرفت.
جانشین امید ابراهیمی برای فصل بعد را بشناسید!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،حسینی جوان که پست اصلی اش مدافع میانی است در راه آهن لیگ پانزدهم در چند بازی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفته و سابقه این پست را داشت.

 

سید مجید موفق شد با ارائه نمایشی دلپذیرعلیرضا منصوریان را به آینده خودش امیدوارکند که درصورت جدایی امید ابراهیمی و کوچ این بازیکن به لیگ قطر جای هافبک ملی پوش استقلالی ها را در لیگ هفدهم پر کند.

 

البته استقلالی ها دراین پست روزبه چشمی را هم دارند که پس از یک فصل دوری از میادین فوتبال و پشت سرگذاشتن مصدومیت سنگین می تواند در فصل آینده تیمش را همراهی کند و با وجود امید نورافکن سرمربی آبی ها دغدغه ای در این پست نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: