کد خبر: ۷۱۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۹
مهاجم پیکان مانند همتای پرسپولیسی اش هفته پایانی لیگ برتر را از دست داد.
محرومیت دو مهاجم طلایی در هفته پایانی/ فرصت مناسب برای آقای گلی ساسان انصاریبه گزارش خبرداغ ، گادوین منشا با اخطاری که در دیدار امروز تیمش مقابل سایپا از داور بازی دریافت کرد 3 کارته شد تا این بازی آخرین دیدارش در فصل شانزدهم باشد. ضمن اینکه مهدی طارمی نیز با کارت زردی که مقابل ذوب آهن دریافت کرد نمی تواند در هفته پایانی برای پرسپولیس به میدان برود.


شایان ذکر است منشا با گلی که امروز به ثمر رساند 15 گله شد این در حالی است که مهدی طارمی با 18 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته و ساسان انصاری 16 گله نیز با دریافت کارت قرمز در بازی امروز تیمش با نفت آبادان او هم بازی هفته پایانی لیگ را از دست داد.

 

با شرایط موجود باید گفت هفته پایانی لیگ فرصت خوبی برای مهاجم فولاد خوزستان است. چرا که انصاری با هتریک مقابل پیکان می تواند با 19 گل آقای گل لیگ شانزدهم فوتبال ایران شود. در غیر اینصورت از الان طارمی را آقای گل قطعی لیگ بدانید.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: