کد خبر: ۷۱۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۴۱۲
رمضان‌زاده:
سخنگوی دولت اصلاحات گفت:‌ دولت خاتمی پاکترین دولت‌ در مبارزه با فساد بوده است.
دولت خاتمی پاکترین دولت‌ در مبارزه با فساد بوده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالله رمضان زاده در سخنانی که پیش از ظهر امروز در محل ستاد مرکزی حسن روحانی ایراد کرد، با اشاره به مبارزه دولت روحانی با فساد اقتصادی گفت: آقای روحانی برای نخستین بار راه‌های سواستفاده از نظام بانکی را بسته که در این راستا جلوی ارز دونرخی را گرفته و صرفا برای مسائلی همچون دارو از آن استفاده کرده است.

او با اشاره به اینکه دولت خاتمی پاکترین دولت‌ها در مبارزه با فساد بوده تاکید کرد: هروقت آزادی رسانه‌ها بیشتر باشد، فساد کاهش می یابد.

سخنگوی دولت اصلاحات به موضوع حقوق‌های نجونی و املاک نجومی اشاره کرد و گفت: دولت در این رابطه پیگیری‌های خود را انجام داد و بعد از بازگرداندن امول بیت المال، از مردم عذرخواهی کرد اما در مورد املاک نجومی ابتدا گفتند هیچ تخلفی نبوده، بعد که دادستانی ورود کرد سعی کردند با تهدید و ارعاب مانع از شفاف سازی شود و هنوز هم مشخص نشده مشکل از کجا بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: