کد خبر: ۷۱۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۸۳
یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد، در حمله داعش به نیروهای امنیتی عراق در شرق شهر رطبه در نزدیکی مرز سوریه، ۱۰ نیروی عراقی کشته و ۲۰ تن زخمی شدند.
حمله داعش به نیروهای امنیتی عراق نزدیک مرز سوریه/ 10 کشته و 20 زخمیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، این منبع امنیتی به پایگاه سومریه نیوز عراق گفت: کاروانی از نیروهای امنیتی در شرق رطبه هدف حملۀ داعش قرار گرفت. در این حمله ۱۰ تن کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، بسیج مردمی حمله داعش به روستاهای کسر مهراب و تل حسانی را در جنوب شهر تلعفر خنثی کرد.

ستاد اطلاعات بسیج مردمی اعلام کرد، تیپ ۴ بسیج مردمی در جنوب شهر تلعفر حملۀ داعشی ‌ها به روستاهای کسر مهراب و تل حسانی را خنثی کرد.

ستاد اطلاعات بسیج مردمی افزود: سه دستگاه خودروی داعشی‌ها به آتش کشیده شد و یک دستگاه خودروی بمب‌‌گذاری شده با سرنشینانش منهدم شد.

بسیج مردمی همچنین در منطقه الزاویه در شمال استان صلاح الدین حمله داعشی‌ها را خنثی کرد و ۲۵ تن از آنها را به هلاکت رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: