کد خبر: ۷۱۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۴
مشاور رسانه‌ای دولت‌های نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فراخوان‌های مرتبط با برگزاری تجمعات در برخی از نقاط تهران از جمله در میدان ۷۲ نارمک و منزل محمود احمدی‌نژاد هیچ ارتباطی با او و حمید بقایی ندارد.
اعلام برائت از تجمعات خیابانی از سوی مشاور احمدی‌نژادمشاور رسانه‌ای دولت‌های نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فراخوان‌های مرتبط با برگزاری تجمعات در برخی از نقاط تهران از جمله در میدان ۷۲ نارمک و منزل محمود احمدی‌نژاد هیچ ارتباطی با او و حمید بقایی ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، متن اطلاعیه علی‌اکبر جوانفکر به شرح زیر است:

بسمه تعالی
اطلاع حاصل شد که برخی از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری با انتشار اطلاعیه‌هایی، اقدام به فراخوان برای برگزاری تجمعات در برخی از نقاط، از جمله در میدان ۷۲ نارمک و مقابل منزل دکتر احمدی‌نژاد، با هدف حمایت از آقایان بقایی و دکتر احمدی‌نژاد کرده‌اند.

ضمن احترام به تمامی علاقمندان و دوستداران دکتر احمدی‌نژاد، به آگاهی عموم می‌رساند که اینگونه اقدامات، هیچ ارتباطی با آقایان بقایی و دکتر احمدی‌نژاد نداشته و مورد تایید نمی‌باشد.
                                                                                                                         علی‌اکبر جوانفکر
                                                                                                                       مشاور رسانه‌ای رئیس دولت‌های نهم و دهم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: