کد خبر: ۷۱۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
برنامه تلویزیونی «جهان آراء»، شنبه شب، 2 اردیبهشت با حضور سخنگوی شورای نگهبان و با موضوع انتخابات و صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری، به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.
گفت‌وگو با کدخدایی درباره تایید صلاحیت نامزدهای ریاست‌جمهوری در شبکه افقبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی شبکه افق، سرانجام بعد از گمانه‌زنی‌های بسیار و جلسات متعدد شورای نگهبان، اسامی 6 نفر از کاندیداهای نهایی دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد.
به همین مناسبت، گفت‌وگوی شنبه شب برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با حضور عباس کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان روی آنتن شبکه افق می رود.
در این برنامه وحید یامین‌پور مجری و کارشناس جهان آراء، طی گفت‌وگو با کدخدایی در مورد ابعاد مختلف تایید صلاحیت ها و نظارت شورای نگهبان بر انتخابات گفت‌وگو می‌کند.

این برنامه را می‌توانید امشب، 2 اردیبهشت ساعت 22:00 به صورت زنده از شبکه افق ببینید. تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد(یکشنبه) روی آنتن می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: