کد خبر: ۷۱۶۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۵
صف کشی نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان در مقابل دولت و اعتراضشان به پوشش برنامه‎های خبری رئیس جمهور در صداوسیما، در حالی است که اتفاقا همین افراد از سوی رسانه‎هایی با بودجه بیت المال حمایت می‎شوند.
کدام رسانه‎های حامی اصولگرایان از بیت‎المال تغذیه می‎کنند؟به گزارش خبرداغ به نقل از  24آنلاين، نه تنها رسانه ملي که تريبونش را بيش از همه به سيدابراهيم رئيسي سپرده و روزنامه جام جم نيز تابع آن است، که حتي روزنامه همشهري هم در بست در اختيار محمدباقر قاليباف است.

خبرگزاري‎هاي فارس، تسنيم، نسيم ، مهر، دانشجو و سايت‎هايي چون مشرق و روزنامه‎هايي چون جوان، کيهان و ... از جمله رسانه‎هايي هستند که با بودجه بيت المال تغذيه مي‎شوند اما سمت و سو و گرايش آنان در حمايت از نامزدهاي اصولگرا در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم بر کسي پوشيده نيست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: